Una delegació per conèixer el model d’habitatge social
Pocs dies després de celebrar el seu 3r aniversari, una delegació de l’Ajuntament d’Argentona visita l’Edifici Adela Barquín, interessada a conèixer de prop aquest model d’habitatge social amb acompanyament per a persones majors de 65 anys.
La trobada ha permès compartir l’experiència acumulada al llarg d’aquests tres anys, en què l’Edifici Adela Barquín s’ha consolidat com un projecte de referència en envelliment en comunitat que combina lloguer social, acompanyament professional i vida veïnal activa.
A la visita hi han participat Xevi Collet, regidor d’Urbanisme i Habitatge; Montse Cervantes, regidora de Gent Gran; Joan Boba i Isidre Viñas, regidors de l’oposició; Cristina Oliveras i Mercè Pérez, tècniques de Serveis Socials, i Cris Clarens i Lídia Montejano, membres de la Taula de Gent Gran d’Argentona.
La delegació ha recorregut els espais comuns i alguns dels habitatges, i ha pogut conversar amb veïnes i veïns sobre què significa viure en un entorn que aposta per l’autonomia, la cura mútua i la lluita contra la soledat no desitjada.
Des de la Fundació FIBS valorem molt aquesta visita i l’interès per al nostre projecte.
Benvinguts!

